Here we all are, born into a struggle to come so far but end up returning to dust.

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Got to have a heart of steel.

παρτ 1. Η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά.
Και ναι λοιπόν. Σήμερα μαγειρεψα για πρώτη φορά κινέζικο (ξέρεις αυτα τα γαμάτα γlυκόξινα που παντα είναι σχετικα ακριβα αλλά πάντα παίρνεις αυτά γιατί είναι πεντανόστιμα) και απλά ένιωσα le chef όπως θα λεγε και ενας τίμιος τρολάς. Και ρε φίλε η μαγειρική είναι γαμάτη και τόσο δημιουργική και ξέρω ποτέ δεν πίστευα ότι θα τη διασκέδαζα τόσο.

παρτ 2.Είναι βαριά η τσάντα του μαθητή.
Ρε γαμώτη. Είμαι βλακάς. Γιατί το καλό είναι πως έχω έναν άλφα χρόνο στη διαθεσή μου και τον σπαταλάω. Σε μαλακιες. Κι ενω με περιμένει ένας στρόβιλος πραματων να κάνω εγώ δεν προετοιμάζομαι καταλλήλως (τεστ-διαβασμα-εξοδος-διαβασμα-διαγώνισμα ιστορίας-crimson glory- δεύτερο διαγώνισμα ιστορίας, ωραία ε; ). Δεν είμαι της οργάνωσης μάλλον όσο και αν προσπαθώ.

παρτ 3. Μιας που το πα... CRIMSON GLORY ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!!
Το λοιπόν. Να εξηγήσω. Crimson glory δεν είναι κανενα είδος περίεργης σάλτσας, αλλά ένα από τα μεγαλύτερα χεβι μετσολ συγκροτήματα που εκτοξεύθηκε στα μπαμ με εναν τραγουδιστή με την πιο ονειρική φωνή που καταστράφηκε με το ποτό και τελικά μας άφησε χρόνους πριν από λίγο καιρό (βλέπε midnight). Άκου τώρα πως έχει γα έναν καμμένο φαν η υπόθεση (βλέπε εμένα). Έχεις δυο δίσκους ζουμτριαλαριλαρο παναγια μου τι είναι αυτό που ακούω κατεβάστε με από τον παράδεισο (έ το πιασατε δεν συνεχίζω άλλο). Και είναι και δυο μετά ψιλομέτριοι αλλά δεν πειράζει. Και μετά, όντας εσύ πιτσιρικας που προσφατα άρχισες να τους ακούς (ε είναι και του ογδόντα ντε) ενω εχεις γουστάρει την ζωάρα σου, μαθαίνεις από γνωστό μεταλοπεριοδικό της χώρας ότι ο midnight βλέπει τα κυπαρίσσια ανάποδα. Σκατά όλεθρος, που θα ξαναβρεθει τετοια φωνη, ηλίθιο αλκόολ και κατάρες. Και μετά σου λένε επανένωση. Και θα φέρουμε και καινουριο τραγουδιστη. Λες εσύ ώχ τι σκατά θα ναι αυτός. Έρχεται λοιπον ο κύριος (βλέπε Todd La Tore). Λες δεν παει στο καλό ας τον ακούσουμε. Ε ακούς και μένεις μαλάκας. Και έχεις τώρα, ένα συγκρότημα που λατρεύεις, με εναν αξιέπαινο τραγουδιστή που τους κρατάει στα ίσια τους και όταν γυρνας απο τις καλοκαιρινες διακοπές σου μαθαίνεις ότι ερχονται για λαηβ στην ελλαδίτσα. Α ΡΕ ΧΑΜΟΣ. Ετούτη την Κυριακή λοιπόν θα το νιώσω στο πετσί μου. Και γι αυτό πρήζω τους πάντες όλη την εβδομάδα με αυτή τη μυστηριακή φράση.
Και πάρτε μια γεύση από τους θεούς.

το χιτάκι:


η μεταλιά:


η ΜΠΑΛΑΝΤΑΡΑ:


αυτά από το μουσικό πεδίο. Περιττό να πω ότι είμαι κατενθουσιασμένη.

παρτ 4 (και τελευταίο) Ήλιος με δόντια.
Ο καιρός έχει τρελαθεί, το πιστεύω με όλη μου τη δύναμη. Αυτό ήθελα μόνο να πω πάνω σε αυτό το θέμα. Ο πλανήτης καταστρέφεται. Και πάνω σε αυτό, ως αποχαιρετηστήριο:

(σε περίπτωση που δεν φαίνεται ολόκληρος ο τίτλος): Porcupine tree - Last chance to evacuate planet earth before it is recycled.

We could climb a tree or two
And watch the sun go down
upon our sleepy town
After all the time I spent with you
summer went away
and we just weren't the same.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου