Here we all are, born into a struggle to come so far but end up returning to dust.

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Random shit.

εεεδώ είμαστε. Σήμερα άλλαξα τη μουσική πρώτον επειδή μου κάβλωσε και δεύτερον επειδή είχε λίγο πανκ και ήταν κρίμας να έχει μόνο τόσο λίγο.

Το λοιπόν, πάρτε τα κωλόζωα. Θα κλάψουν πολλοί αύριο :)

"Μα ξέρεις εσύ καμία χρονιά που να μην έχει γίνει νοθεία στις σχολικές εκλογες;"
"Ναί, τη φέτινή."

Πάρε τα αρχιδια μου, κι εσύ και όλοι και αχ. Με μια ένσταση ξαφνικα όλη η ελιτ του σχολείου μεταμορφώνεται σε κοπάδι από τρομαγμένα κουταβάκια.

Φτάνει όμως το overdose κακίας μου περί αυτού του θέματος, αλλά γαμώτο, πάνε όλα (για πρώτη φορά τόσο σωστά που νομίζω ότι θα κλάψω.

Να πάρει. Έκανα το δωματιο μου αχούρι μόλις μέσα σε 3 ώρες. "Ε μα μάνα μένω εδώ μέσα δεν γίνεται ναα είναι στην εντέλεια!" Δεν το καταλαβαίνουν ρε γαμώτο. Θέλω το χαος μου σε σειρα.

Πφ δεν ξέρω, βασικα δεν κατάλαβα γιατί άρχισα να γράφω, καληνύχτα και θα ξαναενοχλήσω όταν έχω κάτι πιο σημαντικό να πω.

5 σχόλια:

  1. 3enerwth:p
    gw kanw t dwmatio m xalia se to polu 2 leptakia:p
    AAAA sonic youth, xasma kai addicts:|
    me padreuesai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. awwwwwwww yperoxh mousikh:3
    exei kai opeth<3
    de xreiazetai na exeis kati shmantiko ya na grafeis pantws xD
    kalo vrady!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λεφ (τέρη; ) Το δωμάτιο είναι κανόνας να μαζεύεται και να γίνεται χάος από την αρχή.

    Κοίτα αν και είμαι κατά του γάμου, αν έχεις προίκα και μαγειρεύεις ωραία ίσως να το σκεφτώ γιατί περνάμε δύσκολους καιρούς :Ρ Οκεη σοβαρά τώρα, αν ακούς και εσύ τέτοιες θείλες (που απότι έχω τσεκάρει εχεις καλό πράμα στο μπλογκ) χμου ίσως και να το σκεφτόμουν :Ρ

    βροχοποιέ (αχ τι ωραία λέξη) Ευχαριστώ :) Και ναι μερικές φορές δεν χρειάζεται απλά δεν ξέρω με είχε πιάσει παραλλήρημα στο συγκεκριμένο ποστ :Ρ
    Και το μπλογκ σου φαινεται ενδιαφέρον, θα το τσεκάρω λίαν συντόμως ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ahahaha 3erw na ftiaxnw tost. elpizw na sou arkei:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή