Here we all are, born into a struggle to come so far but end up returning to dust.

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Αστρικά παιχνίδια.

Σήμερα έμαθα ότι τα ζώδια έγιναν δεκατρία με την προσθήκη ενός νέου, του "Οφιούχου" με αποτέλεσμα η πλοιοψηφία από μας να αλλάξουν ζώδιο. Η ζωή μου κλονίστηκε. Σύμφωνα με την αστρολογία λοιπόν θα αλλάξουμε όλοι χαρακτήρες μαζί με το ζώδιο μας. Αναρωτιέμαι τι ζώδιο είμαι. Παθαίνω κρίση ταυτότητας.

Σόβαρά τώρα. Όταν αλλιως περιμένεις πως θα ναι η μέρα σου και αλλιώς καταλήγει είναι κάτι το πολύ ενδιαφέρον και συναρπαστικό σε αυτή τη ζωή. Αρκεί να μην χάσεις τη διαθεσή σου και να πεις "ακόμη και μόνος θα περάσω καλά". Και τότε σίγουρα και δεν θα καταλήξεις μόνος και θα περάσεις και καλά. Το κορίτσι με το μαλλί καταράχτη και τη λατρεια με τα καπκεικς ηταν πολύχρωμο σήμερα και αρκετά χαρούμενο και μαρέσει έτσι πολύ :) Και οι στιγμές που στο άκυρο τραγουδάς χατ τρικ και σε κοιτάνε σαν να σαι βλαμμένο είναι μοναδικές αν μη τι άλλο. Αχ και να ξεραν ότι μόνο βλαμμένο δεν είσαι.
Επίσης παρατήρησα πως όταν σε πετυχαίνει ελεγκτης με εισητήριο νιώθεις πολύ γαματος/η. "ΝΑ ΡΕ, δεν θα μου κόψεις κλήση. Δεν θα πάρεις μπόνους σήμερα" ΓΙατί σε περίπτωση που δεν το ξέρατε, παίρνουν μπόνους για κάθε κλήση που κόβουν, γι αυτούς είμαστε απλά πελάτες και αν έχουν τη δυνατότητα θα κάνουν το παν να σου βγάλουν άκυρο το εισητήριο. Ειναι και κανα δυο γαμάτοι που σε αφήνουν αν σε πιάσουν, αλλά μαλακία δική σου αν δεν πάρεις εισητήριο. Τώρα που ανεβαίνουν βέβαια θα μου πεις γιατί να πάρεις. Ποιντ. Αλλα εγώ για ένα λεωφορείο που με εξυπηρετεί απόλυτα θα το δώσω μέχρι και ένα ευρώ. Παραπάνω όμως ξεφτίλα. Τελοσπαντων θέμα με πολλες πτυχές και θα πλατιάσω *πάλι*.
Εμένα βέβαια δεν με χαλάει και η ταλαιπωρία των ΜΜΜ. Ευκαιρία να ξελαμπικάρω και να ακούσω μουσική. Έχει και πλάκα να παρακολουθεις τους υπόλοιπους επιβάτες. Τόσο αγχωμενοι όλοι, ενδιαφέρον να φαντάζεσαι τι σκέφτονται. Τόσα χρόνια ουδέποτε είχα πρόβλημα να αλλάξω 15 διαφορετικά μέσα, αρκεί να μην με περιμένει κανένας κακόμοιρος :Ρ.
Τέλοσπάντων, το πάπλωμα μου μου φωνάζει πως είναι ζεστό και με περιμένει, και τα μάτια μου κλείνουν. Δεν θα αντισταθω στο καλεσμά του. Καληνύχτα κόσμε, τσέκαρε και το γαμωζωδιό σου, αλλάζει η ζωή σου πιά!




Κοίτα μαλάκα το φεγγάρι,
Μα εμεις βγαίνουμε μεσα απτη γη.

1 σχόλιο: