Here we all are, born into a struggle to come so far but end up returning to dust.

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Great expectations.

Έτσι ακριβώς όπως το περίμενα! Νίκησα! Είναι πράγματι τραγικό να σε βαθμολογούν στα μαθήματα τα οποια εκ των πραγμάτων επιλέγεις να μην δώσεις βάση, αλλά τι να κάνουμε. Εγω έσκισα εκεί που έπρεπε. Και ευτυχως με ευνόησαν και οι ανθρωποι να λεμε την αλήθεια. Και κατάφερα τη μάνα μου να μου ζητήσει συγνώμη. Μέχρι κι εγώ σεβάστηκα τον εαυτό μου με αυτό. Ανύψωσε την αυτοεκτιμησή μου που λέμε. Και κατάφερε να έρθει κοντά μου. Κι έκανα πολύ περισσότερες αγορές απόσες θα μπορουσα να φανταστώ με 20 ευρώ. (Αυτές οι γοβες όμως θα μένουν μάλλον για πάντα ένα άπιαστο όνειρο :/)

Και εδώ είμαι προσπαθώντας να πάρω την απόφαση να δώσω μια ώθηση στον εαυτό μου. Όλα μια απόφαση είναι τελικά. Χμουχμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου