Here we all are, born into a struggle to come so far but end up returning to dust.

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

No one knows.

Παρτ 1, η φιλοσοφικη αναζήτηση.

<<Μέσα στους τόσους κινδύνους, μου μένει το "εγώ".>>

Εγώ εγώ εγώ. Δεν θα το έλεγα ναρκισσισμο, μάλον αυτοεκτίμηση και αυτοσβεβασμό. Γιατί εγώ θα είμαι ο μόνος άνθρωπος που θα μάθω τα περισσότερα πράγματα για μένα ως το τέλος της ζωής μου. Γιατί αν όλοι με αφήσουν, αν δεν έχω το εγώ στο πλάι μου, είμαι χαμένη. Γιατί εγώ είμαι ο ανθρωπος για τον οποίο πρέπει να φροντίζω καθημερινά. Γιατί όλα είναι περαστικά στη ζωή εκτός από τον εαυτό μας. Κανείς ποτέ δεν θα μάθει ακριβώς τι κρύβεται μέσα μας, ίσως ούτε κι εμεις οι ίδιοι, αλλά η διαδικασία του να καλλιεργούμε τον εαυτό μας και να προσφέρουμε κάτι με το αποτυπωμά μας σε αυτή την κοινωνία, σε αυτό τον πλανήτη, αυτό είναι το νόημα της ζωής κατ' εμε. Στην τελική, όλα για μας τα κάνουμε, κάθε μας πράξη προορίζεται για να προσφέρει κάτι στον εαυτό μας. Ακόμη κι αν κάποιος αφιερώσει τη ζωή του στο να βοηθά τους άλλους, αυτό θα το κάνει γιατί προφανώς έτσι ευχαριστεί τον εαυτό του.
Εμεις είμαστε το πιο σημαντικό από όλα. Ο καθένας πρέπει να εξυψώσει τον εαυτό του πάνω από όλα, γιατι ερχεται παρέα μόνο με αυτόν, και φεύγει παρόμοια. Πρέπει να βρούμε τη δύναμη να θεωρουμε τον εαυτο μας σημαντικό ακομη και μετά από τις πιο άσχημες εμπειρίες. Και το γεγονος ότι κάθε ανθρωπος πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του πάνω από όλα, κάνει τους ανθρώπους ίσους, μοναδικούς και ελεύθερους.
Κι αν κανεις καταφέρει να κάνει την υπερβαση του να βαλει ενα δεύτερο άτομο στο ίδιο επίπεδο με τον εαυτό του (ποτέ όμως πιο πάνω από αυτόν), τότε βρίσκει την ευτυχία...

"Ο καθένας για πάρτη του, μέσα σε αυτή την ερημιά του εγωισμού που τη λέμε ζωή."

Παρτ 2, η ανασκόπηση.

Σε ένα γραφείο, με ένα ζευγάρι γόβες, ενα σαλβάρι και αλκοολ, τι παράταιρος συνδυασμός. Θελω τόσο πολύ να αγγίξω την κουλτούρα οϊμέ.
3 μέρες μακριά από ιντερνετ, πληροφορίες, την μ***κια που τρώει του καθενος τον εγκεφαλο κι από πρήξιμο. Ηρεμία. Ανακαλύπτεις τη μαγεία του DIY και βρίσκεις ότι έχεις ταλέντο στο να δημιουργείς νέα πράγματα. Άλλωστε είναι ενδιαφέρον να μετατρέπεις ότι δεν σου χρησιμευσε σε κάτι νέο. Είτε αυτό είναι ένα υλικό, είτε ένα συναίσθημα.
Και τελικά τα ψώνια μπορουν να ηρεμήσουν κάθε τύπο γυναίκας. Την κανουν να ξεχνιέται κάπως μέσα στις υλικές απολαύσεις, στα υφάσματα και στη γκλαμουρια θα λέγαμε, και αυτο δεν τη χαλάει. Είναι επειδή ευχαριστεί τον εαυτό της, που λέγαμε πιο πάνω. Κι ας σημαινουν μερικές φορές σκατά και κλεμμένα πορτοφόλια. Είναι μέσα στη ζωή κι αυτά αλλά αν μη τι άλλο σε ξενερώνουν. Και τιμπι σε αγαπω κι ας κυκλοφορεις με ένα μαύρο βροχερό συννεφάκι πάνω από το κεφάλι σου όλη την ώρα :Ρ
Kαι αυτά τα ρημάδια, οι άντρες, είναι αναμφιβολα σημαντικό κομμάτι καθε γυναίκας με τις ανάλογες σεξουαλικές προτιμήσεις. Περίεργα πλάσματα όπως έχω καταλάβει. Ένιγουεη. Το να βλεπεις μια φορα τον αντρα της ζωής σου και μετά να τον ξανασυναντας, είναι τραγικο, το να σου συμβαίνει κι αυτό, και να έχεις κι έναν άλλο που τον πετυχαινεις μια ζωή παντού, και τη στιγμή που τον γνωρίζεις να εξαφανίζεται, δεν ξέρω πως χαρακτηρίζεται. Πλάκα έχει πάντως γιατί ξέρεις ότι αυτά τα 2 άτομα δεν μπορούν να είναι παρά μόνο ψευδαισθήσεις στη ζωή σου. Αρκετά με το μπλα μπλα. Ο λόγος δίνεται στον ανθρωπο για να κρύβει τη σκέψη του, αυτό ξέρω. Έχω και διαβασμα και αναλώνομαι στο να σπαταλώ άσκοπα το χρόνο μου. Ας είναι.

She said "i'll throw myself away,
They're just photos after all"
I can't make you hang around.
I can't wash you off my skin.
Outside the frame, is what we're leaving out
You won't remember anyway
I can go with the flow
Don't say it doesn't matter (with the flow) matter anymore
I can go with the flow (I can go)
Do you believe it in your head?
It's so safe to play along
Little soldiers in a row
Falling in and out of love
Something sweet to throw away.
I want something good to die for
To make it beautiful to live.
I want a new mistake, lose is more than hesitate.
Do you believe it in your head?
I can go with the flow
Don't say it doesn't matter (with the flow) matter anymore
I can go with the flow (I can go)
Do you believe it in your head?

2 σχόλια: